سرمربی تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید نه برای من است نه فدراسیون و نه وزارت ورزش و مطمئن باشید که ای
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
توصیه‌ام به تیم ملی این است که در استرالیا مردم را خوشحال کنند
خاکپور: تیم امید نه برای من است، نه برای فدراسیون و نه وزارت/دورگه‌ها باید یک سر و گردن بالاتر باشند

سرمربی تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید نه برای من است نه فدراسیون و نه وزارت ورزش و مطمئن باشید که این تیم جای شایسته‌ها خواهد بود.

خبرگزاری فارس: خاکپور: تیم امید نه برای من است، نه برای فدراسیون و نه وزارت/دورگه‌ها باید یک سر و گردن بالاتر باشند
  •  

، محمدخاکپور پس از تمرین امروز تیم ملی امید در جمع خبرنگاران گفت: سعی کردیم در این مدت کوتاه با هم‌فکری که با همکارانم داشتیم بتوانیم تمام بضاعت تیم امید را تا جایی که می‌شود از نزدیک ببینیم. به همین منظور سه اردو را تدارک دیدیم.

وی ادامه داد: یک هفته با بازیکنان با تجربه که در مسابقات حضور داشتند را در جزیر کیش سپری کردیم، در مرحله دوم اردویی چهار روزه را با بازیکنان لیگ برتری برگزار کرده که چند بازیکن خوب از بین آنها انتخاب شده‌اند و در اردوی چهار روزه سوم نیز بازیکنان لیگ یکی و شهرستانی را دعوت کردیم تا بتوانیم آنها را از نزدیک ببینیم. در نهایت مشخص شد که در رده امیدها استعدادهای خوبی داریم که اگر بر روی آنها کار شود می‌توان تیم قدرتمندی را در این رده سنی ساخت. ما هم سعی می‌کنیم تا چنین تیمی را تدارک ببینیم و در مرحله اول مسابقات موفق باشیم.

خاکپور گفت: تمام سعی من این است که در تیم امید تلفیقی از تجربه، جوانی و علم را در کنار هم داشته باشیم تا تیم امید به جایی که باید برسد، برسد. ضمن اینکه زمان زیادی نداریم اما با تجربه دوستانی مانند مایلی‌کهن، تقوی، صالح و سایر دستیاران که هر کدام از آنها در گذشته تجربه سرمربی‌گری را داشته‌اند و با تلفیقی که از آن یاد کردم بتوانیم در نهایت به اهدافمان برسیم.

وی یادآور شد: در سه اردو حدود 110 بازیکن را زیر نظر داشتیم که در بین این 110 بازیکن نهایتاً می‌توانیم 25 بازیکن را انتخاب کنیم که در مرحله اول کیفیت لازم را برای حضور در مسابقات دارند اما این بدان معنا نیست که ما تمام بضاعت امیدها را دیده‌ایم بلکه پس از آغاز لیگ برتر بازی‌ها را از نزدیک می‌بینیم تا اگر بازیکن شایسته‌ای از قلم افتاده باشد او را نیز به اردو دعوت کنیم چرا که درهای تیم ملی امید باز است و همچنان بازیکن به این اردو دعوت خواهد شد. این تیم نه برای من است و نه برای فدراسیون و نه برای وزارت ورزش بلکه برای مردم است و شایسته‌ها باید در آن حضور داشته باشند.

سرمربی تیم امید با اشاره به اضافه شدن چند مربی به ترکیب کادر فنی تیم امید گفت: حاج‌قاسم مربی بدنسازی که چند سال را در استقلال بود به همراه عزیزیان به عنوان مربی گلرها به ترکیب ما اضفه شده است البته حاج‌قاسم از دیروز اضافه شد و به خاطر امتحانش از ما اجازه گرفت و به ساری رفت اما عزیزیان سه روز است که در اردوی امید حضور دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931013001333#sthash.783lJQuY.dpuf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 234
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 13140683
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7